Kezdőlap

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

(Változatok közti eltérés)
63. sor: 63. sor:
-
<IncArticle count="300">{{{content}}}</IncArticle>
+
<IncArticle count="1000">{{{content}}}</IncArticle>
   
   
   
   

A lap 2010. augusztus 25., 13:50-kori változata


Üdvözöljük a VeteránPark közösségi oldalon!

Ellenállhatatlan vonzalmat érez a veterán járművek iránt? Netán birtokosa is egynek? Akkor jó helyen jár!

A VeteránPark célja, hogy összegyűjtse a járműipar remekműveit, illetve lehetőséget biztosítson a konkrét oldtimer típusokhoz kapcsolódó tapasztalatok megosztására.

A VeteránPark közösségi oldalon jelenleg 395 cikk olvasható.

Hiányol valamit? Megosztaná tapasztalatát?

A VeteránParkot bárki szerkesztheti, bővítheti.

Ha szeretne a VeteránPark szerkesztője lenni, kérjük, regisztrálja magát, majd olvassa el szerkesztési irányelveket, illetve a szerkesztőknek szánt gyorstalpalót, melyben 5 perc alatt bemutatjuk a VeteránPark szerkesztőfelületének használatát.

Új oldalak



Aktuális

  • 2010. augusztus 31. Elindult a VeteránPark közösségi oldal.

Az induláskor több mint 200 veterán autó- és motormárka rövid leírása került fel az oldalra. A veterán márkaleírásokhoz kapcsolódóan pedig több mint 4000 veterán korú jármű listája és gyártási éve érhető el. Ez azonban pusztán az „alváz”, szerkessze, bővítse Ön is oldalaink tartalmát, építsük együtt a VeteránParkot!

Kép találomra

VeteranBanner2012b.jpg

SEAT
Seat logo2.jpg
Sociedad Española de Automóviles de Turismo (Spanish Touring Car Company, in English).
Alapítva1950. május 9.
AlapítóInstituto Nacional de Industria
SzékhelyMartorell, Spanyolország
A(z) SEAT weboldala

Veterán SEAT márkatörténet

A spanyol SEAT Sociedad Española de Automóviles de Turismo (Spanyol Túraautó Gyár) ugyan már 1950-től kezdődően gyártott autókat, ám ezek egytől egyik a FIAT licencelt modelljei voltak. Később a Volkswagen-el kötött együttműködés révén a modellkínálat spanyol „népautók” is gördültek ki a gyárból, de egészen 1980-ig a SEAT a modellek nevének apró módosításán kívül csak nem végzett önálló fejlesztést.

Előbb a Volkswagen, majd 1982-ben a FIAT felmondta a licencszerződést (az állami tulajdo


Mostanában módosított oldalak