Kezdőlap
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
Üdvözöljük a VeteránPark közösségi oldalon!Ellenállhatatlan vonzalmat érez a veterán járművek iránt? Netán birtokosa is egynek? Akkor jó helyen jár! A VeteránPark célja, hogy összegyűjtse a járműipar remekműveit, illetve lehetőséget biztosítson a konkrét oldtimer típusokhoz kapcsolódó tapasztalatok megosztására. A VeteránPark közösségi oldalon jelenleg 395 cikk olvasható. Hiányol valamit? Megosztaná tapasztalatát?A VeteránParkot bárki szerkesztheti, bővítheti. Ha szeretne a VeteránPark szerkesztője lenni, kérjük, regisztrálja magát, majd olvassa el szerkesztési irányelveket, illetve a szerkesztőknek szánt gyorstalpalót, melyben 5 perc alatt bemutatjuk a VeteránPark szerkesztőfelületének használatát. Új oldalak
|
Aktuális
Az induláskor több mint 200 veterán autó- és motormárka rövid leírása került fel az oldalra. A veterán márkaleírásokhoz kapcsolódóan pedig több mint 4000 veterán korú jármű listája és gyártási éve érhető el. Ez azonban pusztán az „alváz”, szerkessze, bővítse Ön is oldalaink tartalmát, építsük együtt a VeteránParkot! Kép találomra
Junak ismertető
A Junak motorok a Szczecin Motorkerékpár Gyárban(SFM)készültek. Kezdetben csak egy modellt, az M07-t gyártották, amelyet az M10 váltott fel(kishaszonjármű változata a B20 típus). A szériagyártás mellett említésre méltóak, a kevésbé ismert, szériagyártást meg nem ért változatok, így a sportcélú: M07R, M07C, a prototípusként készült: M07 / B21, M13, és a legmodernebb M14 jelzésű, egy kéthengeres motorral és egy futurisztikus formatervvel. Egészen a közelmúltig a Junakot úgy kezelték, mint egy közönséges mot
Mostanában módosított oldalak
|