DKW RT 125
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
a (→Ismertető: jav) |
(háttér) |
||
1. sor: | 1. sor: | ||
[[Fájl:VeteranBanner2012b.jpg]] | [[Fájl:VeteranBanner2012b.jpg]] | ||
+ | {| | ||
+ | |bgcolor="lightcyan"| | ||
{{Motor | {{Motor | ||
| név = DKW RT 125 | | név = DKW RT 125 |
A lap 2013. február 13., 13:52-kori változata
IsmertetőRT 125 a neve a motorkerékpár , amit gyártott 1939-1965 különböző gyártók. A mintegy 450.000 egység épült Németországban, RT 125 a legtöbb gyártott német motorkerékpár. A betűszó jelentése RT R Eich t yp. 125 felfelé kell kerekíteni a motor elmozdulás köbcentiméter. Tervező A motorkerékpár volt a DKW vezető tervezője Hermann Weber . Az RT 125 tekinthető, hogy a leginkább másolt motorkerékpár a világon. [1] előállított körülbelül ötmillió példányt világszerte, vonatkozik a Honda Super Cub adott mennyiségével mintegy 60 millió egyik épített motorkerékpárok a világon. Technológia Minden modell a RT 125 egy léghűtéses egyhengeres - kétütemű motor lapos dugattyú és a Schnürle - fordított forgalomba a furata 52 mm, a lökete 58 mm, és így elmozdulás a 123 cm ³ . A modelltől függően általa kifejlesztett teljesítmény 4,75-6,5 LE. A motorblokk készül egy öntöttvas henger egy hengerfej és esetében alumínium , amelyet úgy hajtjuk Egyetlen-cső zárva. A motor a feszültség-szabályozott 6-voltos generátor és egy porlasztó egy úszó és tűszelep. Mind a primer, a főtengely a fogaskerék, és a másodlagos fordítás a sebességváltót a hátsó kerék, foglalja bele görgős láncok. Az átvitel csökkentése hajtómű-és kialakításától függően három vagy négy tanfolyamok. Feltöltve ezek csak elmozdulást kutya és egy speciális szegmensben. A kenési rendszer egy kétütemű elegyet szükség egy keverési arány olajat benzin 1:25-1:40. A maximális sebesség függ a modell a RT 125 volt 75 és 90 km / h TípustörténetAz RT 125-tól 1939-ben DKW bevezetni, abban az időben a világ legnagyobb motorkerékpár-gyártója. A motorkerékpár alapul RT 100 -tól 1934. Ez is, mint RT 2 ½ hp ismert gép volt érzés a 100 cc osztály, mert volt egy kick starter, három kézzel tolódott fogaskerekek, vezérlők és kijött nélkül az akkori szokásos e osztályú motorok pedálok, így ez egy "igazi" motorkerékpár és az ára csak 345 birodalmi Végső polgári fejlődés előtt a második világháború 1939-ben, az RT 125 került bevezetésre. A legfontosabb újítás volt, elsősorban a nagyobb, teljesen új motor az újonnan létrehozott 125-cc kategóriában. Volt egy dinamó akkumulátorral gyújtás és hozzájárult 4,75 LE, elég a maximális sebesség 80 km / h. A motorkerékpár alkalmazott átlagosan 2,5 l/100 km és a költségek 425 birodalmi (akkor a havi bruttó fizetése egy általános iskolai tanár), utasülés és sebességmérő is rendelkezésre álltak. A motor volt, csak fekete, és most felszerelt 3 sebességes pedál és kézi tengelykapcsoló és megmérjük mintegy 70 kilogramm üres. A motor ezután jobb, hogy sok konkurens modellek teljesítménye, de olcsóbb. V megkóstolta az 1939-es bemutatott NSU 125 ZDB - motorteljesítménye a 122 cc elmozdulás és 4 LE, végsebessége 70 km / h - 5 Reichsmark több, mint az RT 125. Ebben a technikai megközelítés az oka a sok éves folytatódott sikere RT 125, mert ez a gép volt az alapja egy új kezdet után, a második világháború, mind a fő gyár Zschopau ( Szászország ), és a gyár az ingolstadti ( Bajorország ) és volt valami a " népszerű motorkerékpár ", amely így sok és amelyhez bármikor hivatkozhat. Ez egyesítette a közgazdaságtan egy könnyű motorkerékpár , 100 cc a teljesítménye egy 200 köbcentis motorral, és volt (ez idő szerint) meglehetősen sportos kis hétköznapi gép.
Kortársak
GalériaForrások, hivatkozások |