Škoda S 110 R

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

(Változatok közti eltérés)
(Sport, tuning, design: foto upload)
(tartalom struktúra szerkesztés)
68. sor: 68. sor:
== '''Sport, tuning, design''' ==
== '''Sport, tuning, design''' ==
-
'''Rengeteg, jól-rosszul sikerült változatot találhatunk, íme néhány sportos példány:'''
+
==='''Rengeteg, jól-rosszul sikerült változatot találhatunk, íme néhány sportos példány:'''===
[[Fájl:110r skoda738 1v.jpg|640px]]
[[Fájl:110r skoda738 1v.jpg|640px]]
84. sor: 84. sor:
[[Fájl:Skoda-rs-130-tuning.jpeg|640px]]
[[Fájl:Skoda-rs-130-tuning.jpeg|640px]]
-
'''Színek, formák, elképzelések:'''
+
==='''Színek, formák, elképzelések:'''===
[[Fájl:Skoda110 800.jpg|640px]]
[[Fájl:Skoda110 800.jpg|640px]]
95. sor: 95. sor:
[[Fájl:Rs130 black&orange.jpg|640px]]
[[Fájl:Rs130 black&orange.jpg|640px]]
 +
 +
=== A kísérleti műhelyben felejtették ===
== Veterán Škoda S 110 R hivatkozások ==
== Veterán Škoda S 110 R hivatkozások ==

A lap 2012. augusztus 2., 06:00-kori változata

Škoda S 110 R
Hiba a bélyegkép létrehozásakor: Unable to run external programs in safe mode.
Gyártási adatok
GyártóŠkoda
Gyártás helyeMladá Boleslav, Csehország
Gyártás éve1970-1980
Kategória4 üléses cupé
A(z) 110 R modell műszaki adatai
Méret és tömegadatok
Hossz4155 mm
Szélesség1620 mm
Magasság1340 mm
Tömeg880/1200 kg
Tengelytáv2400 mm
Üzemanyagbenzin
Üzemanyagtartály32 l
Teljesítmény
Motor1107 cm³
Felépítésfarmotor,hátsó hajtás RR
Váltókézi, 4 fokozat
Teljesítmény62 LE/4650 rpm
Max. nyomaték86.3 Nm/3500 rpm
Átlagfogyasztás8,5 liter/100 km
Gyorsulás18.5 sec. (0-100 km/h)
Max. sebesség145 km/h

Kapcsolódó modellek
Škoda



Tartalomjegyzék

Veterán Škoda S 110 R típustörténet

A Škoda S 110 R típust gyakran a keleti tömb Porschéjaként emlegették, a kupé formátumú Škoda 1970-ben mutatkozott be. Motorja 62 lóerős teljesítményt biztosított, amivel a mindössze 880 kg-os autó elérte a 140 km/h-s sebességet.

A kupéból rally változat is készült, ez volt a Škoda 130RS. Az 1289 cm3-ra növelt motort alaposan felpiszkálták, így a 103 kW-os teljesítmény 220 km/h-val röpítette a könnyített karosszériát.

A 110 R alapjaira több prototípus is készült, ezek azonban soha nem kerültek a gyártósorokra.

Egy kis bemelegítés, kedvcsinálónak

Az S 110 R áttekintése képekben

110rcoupe01.jpg

110rcoupe02.jpg

110rcoupe03.jpg

110rcoupe05.jpg

110rcoupe06.jpg

110rcoupe07.jpg

110rcoupe08.jpg

110rcoupe09.jpg

110rcoupe10.jpg

110rcoupe11.jpg

Sport, tuning, design

Rengeteg, jól-rosszul sikerült változatot találhatunk, íme néhány sportos példány:

110r skoda738 1v.jpg

110r racing02.jpg

110rracing03.jpg

110rracing02.jpg

130 ralleycockpit.jpg

R130racing05.png

Skoda-rs-130-tuning.jpeg

Színek, formák, elképzelések:

Skoda110 800.jpg

Skoda110rblue.jpg

110r 1000MB.jpg

110r red.jpg

Rs130 black&orange.jpg

A kísérleti műhelyben felejtették

Veterán Škoda S 110 R hivatkozások