Alpine (Renault) A110

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

(Változatok közti eltérés)
(Rövid típustörténet: szerkesztés)
a (Alpine A110 autósport: javít)
 
(27 közbeeső változat nincs mutatva)
7. sor: 7. sor:
| gyártás helye = Dieppe, Seine-Martime Franciaország
| gyártás helye = Dieppe, Seine-Martime Franciaország
| év = <!-- tól-ig -->
| év = <!-- tól-ig -->
-
| darabszám = <!-- teljes darabszám -->
+
| darabszám = ~7500<!-- teljes darabszám -->
| jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig -->
| jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig -->
-
| modellvariánsok = <!-- pl. Kombi, kupé, kabrió, stb... -->
+
| modellvariánsok = 2 ajtós kupé<!-- pl. Kombi, kupé, kabrió, stb... -->
-
| kategória =
+
| kategória = sport car
-
| tervező =
+
| tervező = Giovanni Michelotti
-
| modell = <!-- annak a modellnek a megnevezése, amire a műszaki adatok vonatkoznak -->
+
| modell = A 110 Berlinetta<!-- annak a modellnek a megnevezése, amire a műszaki adatok vonatkoznak -->
-
| hossz =  
+
| hossz = 3,85 m
-
| szélesség =  
+
| szélesség = 1,47 m
-
| magasság =  
+
| magasság = 1,13 m
-
| tömeg =  
+
| tömeg = 544 kg (üres) 730 kg ("feltöltve")
-
| alváz =
+
| alváz = Acél-cső hossztartó, kereszt-merevítőkkel, konzolokkal
-
| tengelytáv =  
+
| tengelytáv = 2,27 m
-
| üzemanyag =
+
| üzemanyag = benzin
| tank = <!-- üzemanyagtartály mérete -->
| tank = <!-- üzemanyagtartály mérete -->
-
| motor =  
+
| motor = Major/Gordini I4 /R8
-
| felépítés =
+
1.5 L Lotus Europa I4
-
| váltó =  
+
1.3 L and 1.6 L Renault I4 /R16
-
| teljesítmény =  
+
| felépítés = acélváz, üvegszálas karosszéria RR motor
-
| nyomaték =  
+
| váltó = 5 speed manual
-
| fogyasztás =  
+
| teljesítmény = 66-140 LE
-
| gyorsulás =  
+
| nyomaték = N.A.
-
| végsebesség =  
+
| fogyasztás = N.A.
-
| kapcsolódó modellek = Reanault Alpine
+
| gyorsulás = ?
 +
| végsebesség = 210 km/h
 +
| kapcsolódó modellek = (Reanault) [[Alpine]]
}}
}}
-
 
== '''Bevezető''' ==
== '''Bevezető''' ==
-
 
-
 
<youtube>JcEnMf5AtNo</youtube>
<youtube>JcEnMf5AtNo</youtube>
'''Renault-osok, becsengettek!!!'''
'''Renault-osok, becsengettek!!!'''
-
'''Ez az oldal olyan, mint az alábbi "Alpine 110" Nézegetik, de nem szerkeszti senki!'''
+
== '''Rövid típustörténet''' ==
 +
'''A sportautókat gyártó Alpine francia vállalkozás volt, a versenyzés és a sport autók gyártására szakosodott, ezekhez elsősorban a Renault farmotorjait használta fel.
 +
'''
-
[[Fájl:1971_Renault_Alpine_A110_Restoration_Project_For_Sale_Front.jpg_1.jpg|720px]]
+
'''Jean Rédélé (1922 - 2007), az Alpine alapítója, eredetileg a Dieppe garázs tulajdonosa, aki jelentős verseny sikereket ért el, egyike azon keveseknek aki francia gyártmányú autókat használt.'''
-
'''''Bocsánat, ha valakinek félreértést okoztam iménti megjegyzésemmel, de tényleg szabad ám, másnak is szerkeszteni, mert a stílusok és vélemények eltérhetnek, de a Veterán - téma örök!'''''
+
'''A céget 1973-ban megvásárolta a Renault Művek. Az [[Alpine]] most a "Renault Technologies" Dieppe-i gyártóbázisa.'''
-
Gaál Szilveszter
+
=== '''A110, az elődök és az utódok''' ===
 +
[[Fájl:ALPINETIPUSOK.jpg|720px]]
-
[[Fájl:Const1.gif]]
+
'''A110 Berlinetta (alaptípus) specifikáció'''
 +
{|rules=rows border=1  width="720" style="border:5px outset #000080;"
 +
|+ style="color: darkblue;" | '''ALPINE ORSZÁGÚTI SPORT és TÚRAMODELLEK'''
 +
!width="240px" align="center"|'''Modell'''
 +
!width="120px" align="center"|'''első gyártási év'''
 +
!width="360px" align="center"|'''Ismertető, versenyek, díjak /Wiki/'''
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|[[Alpine (Renault) Mille Miglia]] A106
 +
|(1955-1961)
 +
|http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A106
 +
|- align="center" bgcolor="aqua"
 +
|[[Alpine (Renault) A108]]
 +
|(1958-1965)
 +
|http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A108
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|[[Alpine (Renault) A110]]
 +
|(1961-1977)
 +
|http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A110
 +
|- align="center" bgcolor="aqua"
 +
|[[Alpine (Renault) A310]] 
 +
|(1971-1984)
 +
|http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A310
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|[[Alpine (Renault) GTA]] / '''A610''' 
 +
|(1986-1991)
 +
|http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A610#Alpine_A610
 +
|- align="center"  bgcolor="lightgray"
 +
|colspan="3" align="center" style="color: blue;"|'''Ezeken kívül számos egyedi tunning, után-gyártott modell, valamint továbbfejlesztés/replika is létrejött'''
 +
|}
-
== '''Rövid típustörténet''' ==
+
[[Fájl:A110tabla02.jpg]]
-
'''A cégről pár szóban:''' Az -Alpine- francia vállalkozás, a versenyzés és a sport autók gyártására szakosodott, ezekhez elsősorban a Renault farmotorjait használta fel.
+
-
Jean Rédélé (1922 - 2007), az Alpine alapítója, eredetileg a Dieppe garázs tulajdonosa, aki jelentős verseny sikereket ért el, egyike azon keveseknek aki francia gyártmányú autókat használt. A céget 1973-ban megvásárolta a Renault Művek. Az Alpine most a "Renault Technologies" Dieppe-i gyártóbázisa.
+
 +
=== '''Renault Alpine A110''' ===
 +
[[Fájl:A110cikk.jpg|720px]]
-
=== '''A110, az elődök és az utódok''' ===
+
<youtube>yJyjK6fcQLQ</youtube>
 +
[[Fájl:A110cikk02.jpg]]
-
* A106
+
=== '''A110 motorválaszték''' ===
-
* A108
+
[[Fájl:A110tabla01.jpg]]
-
* A110
+
-
* A310
+
-
* GTA/A610...........készül
+
-
'''A110 Berlinetta (alaptípus) specifikáció'''
+
[[Fájl:Alpinemotorok.jpg|720px]]
-
[[Fájl:A110tabla02.jpg]]
+
== '''Alpine A110 autósport''' ==
 +
[[Fájl:FerjanczAlpine.jpg|720px]]
 +
<youtube>D8gvbRLiJsI</youtube>'''A Renault Alpine Rally Team'''
-
=== '''Renault Alpine A110''' >>Fordítás alatt<< ===
+
[[Fájl:A110up.jpg]]
 +
<youtube>070sAGvR5hg</youtube> '''>>A110-50 concept<< contra A110 original'''
-
A francia gyártó Alpine elő a Alpine A110 sportkocsi 1961 és 1977. A gyönyörű A110 hajtotta különböző Renault motorok. Az Alpine A110 néven is ismert a "Berlinette".
+
[[Fájl:Renault-alpine-a110-racing.jpeg|720px]]
-
Bevezetése az alpesi A110 volt 1961-ben, mint az evolúció A108. Mint a többi utcai Alpines az A110 történő intenzív használata sorozatgyártású Renault alkatrészek. De míg az A108-ben teljesen köré Dauphine alkatrészek, az A110-én frissítettek használni Renault 8 rész. Eleinte az A108 jött kapható kabrió és később, mint egy kupé, míg az A110 adták először a "Berlinetta" karosszéria, majd, mint egy kabrió. A fő látható különbség az A108 Coupé és A110 volt restyling a hátsó test, hogy illeszkedjen a nagyobb motorok, és hogy adott az autó sokkal agresszívabb megjelenés. Mint az A108, az A110 szerepelt acél gerinc alváz üvegszálas test. Ez a kialakítás befolyásolta a Lotus Elan, Colin Chapman, hogy egy nagy inspiráció forrása Alpine tervezők abban az időben. Az A110 eredetileg rendelkezésre 1.1L Renault 8 fő, vagy Renault 8 Gordini motorok. A Gordini motor szállított 95 LE SAE, 6500 rpm fordulaton.
+
'''A110, Fedőneve: Teknőc'''
 +
{|rules=rows border=1  width="720px" style="border:3px outset #000080;"
 +
|+ style="color: blue;" | '''ALPINE RACING MODELLEK'''
 +
!width="120px"|'''Modell'''
 +
!width="120px"|'''gyártási év'''
 +
!width="300px"|'''Fotók'''
 +
!widht="180px"|'''Versenyek, díjak'''
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|ALPINE  M63
 +
|1963
 +
|[[Fájl:M63stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="aqua"
 +
|ALPINE M64
 +
|1964
 +
|[[Fájl:M64stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|ALPINE M65
 +
|1965
 +
|[[Fájl:M65stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="aqua"
 +
|ALPINE A 210
 +
|1966
 +
|[[Fájl:A210stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|ALPINE A 220
 +
|1968
 +
|[[Fájl:A220stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="aqua"
 +
|ALPINE A 364
 +
|1972
 +
|[[Fájl:364stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|ALPINE A 440
 +
|1974
 +
|[[Fájl:A440stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="aqua"
 +
|ALPINE A 441
 +
|1974
 +
|[[Fájl:A441stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="lightblue"
 +
|ALPINE A 442
 +
|1977
 +
|[[Fájl:A442b_LeM.JPG|300px]]
 +
|
 +
|- align="center" bgcolor="aqua"
 +
|ALPINE A 443
 +
|1978
 +
|[[Fájl:M443stamp.jpg]]
 +
|
 +
|- align="center"  bgcolor="lightgray"
 +
|colspan="3" align="center" style="color: blue;"|'''Ezeken kívül számos, egyedi tunning és továbbfejlesztés is létrejött'''
 +
|
 +
|}
-
Racing a Renault Alpine A110
+
'''Mindezekről bővebben, az [[Alpine]] autómárka oldalán, illetve a fentebb felsorolt típusok oldalain található információ.'''
-
Az A110 elért legtöbb hírnevet az 1970-es években, mint egy győztes rally autó. Miután megnyerte számos megmozdulást Franciaországban az 1960-as években, a vas-cast Renault 8 Gordini motorral az autó felszerelve az alumínium blokk Renault 16 TS motor. A két kétkamrás Weber 45 karburátor az új motor volt képes szállítani 125 LE DIN 6000 rpm. Ez lehetővé tette a termelés 1600-as években, hogy elérje a végsebessége 210 km / h.
+
-
Az autó elérte a nemzetközi hírű során 1970-1972 szezonban versenyző az újonnan létrehozott "Nemzetközi rally bajnokság döntéshozók" győztes számos rendezvényt Európa-szerte, és vált úgy, hogy az egyik legerősebb rally autók az idő. Közül figyelemre méltó teljesítményt az autó megnyerte az 1971-es Monte-Carlo Rally a svéd vezető Ove Andersson.
+
== '''Restaurátor szekció''' ==
 +
[[Fájl:Cutaway_alpinea110.JPG|640px]]
-
Aztán 1973-ban, amikor a buy-out by Renault Alpine volt befejezni a nemzetközi bajnokságot váltotta fel egy új, "World Rally Championship a döntéshozók." A Renault úgy döntött, hogy versenyezzenek a világbajnokságon az A110. A csapat felvázoló Bernard Darniche, Jean-Pierre Nicolas és Jean-Luc Thėrier állandó Illesztőprogramok és "guest stars", mint Jean-Claude Andruet (aki megnyerte a Monte-Carlo abban az évben), az A110 nyerte a legtöbb versenyt, ahol a munkálatok csapat adta , így Alpine 1. rally világbajnok.
+
=== Felépítmény ===
 +
[[Fájl:Renault-alpine-a110-monte-carlo-71.gif]]
-
Amellett, hogy épült Alpine Dieppe gyár, A110 modellek által épített különféle más gépjárműgyártók szerte a világon. Az Alpine A110-ben Brazíliában gyártott néven Interlagos, egy fiatal vezető nevű Emerson Fittipaldi vezettem egy a számos versenyen. Az Alpine A110 gyártották Mexikóban néven Dinalpin, 1965-1974, a Diesel Nacional (DINA), ami szintén elő a Renault járműveket. Az Alpine A110 is elő Bulgáriában néven Bulgaralpine, 1967-1969, egy szövetkezet között kialakított SPC Metalhim és az ETO Bulet, amelynek együttműködés is eredményezte a termelés a Bulgarrenault.
+
[[Fájl:Alpine_a110.jpeg|690px]]
-
1974-ben a Lancia Stratos, az első autót terveztek a semmiből a Rally versenyzés volt, operatív és homologizált. Ugyanakkor, nyilvánvaló volt, hogy az A110 elérte a végét fejlődését. Megpróbálja használni fuel injection nem hoztak teljesítmény növekedést. Néhány autó a DOHC 16-szelepes fejét a motorra szerelve, de bizonyultak megbízhatónak. Karosszéria változtatás, mint a használata, amely A310 kettős keresztlengőkaros hátsó felfüggesztés, homologizált az A110 1600SC szintén nem a teljesítmény növelése érdekében. A nemzetközi színtéren a Stratos bizonyult a "végső fegyver" így a A110, valamint számos más rally autó hamarosan elavult.
+
[[Fájl:Watermark-gif.gif]]
-
=== '''A110 motorválaszték''' ===
+
[[Fájl:Alpine_01.jpg|690px]]
-
[[Fájl:A110tabla01.jpg]]
+
[[Fájl:Chassis.gif|690px]]
-
'''A110 erőművek R8 sportosított alaptípusa valamint egy R8 Gordini'''
+
[[Fájl:4145695372.jpg|690px]]
-
[[Fájl:R8major.jpg|350px|left]]__[[Fájl:R8gordini.jpg|350px]]
+
[[Fájl:1971_Renault_Alpine_A110_Restoration_Project_For_Sale_Front.jpg_1.jpg|690px]]
-
[[Fájl:Renault-gordini-engine-1-54.jpg|350px]] '''V-6 Gordini'''
+
-
== '''Alpine autósport''' ==
+
=== Motor ===
-
<youtube>070sAGvR5hg</youtube>
+
'''A110 egy R5 motorjával'''
 +
<youtube>_sRUjNf7Xus</youtube>
-
'''Racing models'''
+
'''R16 TX motor, ez is volt a gépháztető alatt'''
-
*Alpine M63
+
[[Fájl:R16TXengine02.jpg|620px]]
-
*Alpine M64
+
-
*Alpine M65
+
-
*Alpine A210
+
-
*Alpine A220
+
-
*Alpine A364
+
-
*Alpine A440
+
-
*Alpine A441
+
-
*Alpine A442
+
-
*Alpine A443
+
-
== '''Restaurátor szekció''' ==
+
=== '''Porlasztók''' ===
-
[[Fájl:Cutaway_alpinea110.JPG|640px]]
+
-
[[Fájl:Renault-alpine-a110-monte-carlo-71.gif|640px]]
+
'''Racing kittek, hogy legyen benzin a levegőben'''
-
[[Fájl:Alpine_a110.jpeg|620px]]
+
[[Fájl:KARBURATOR.jpg|720px]]
-
[[Fájl:Alpine_01.jpg|620px]]
+
=== '''Abroncsok és gumik''' ===
-
[[Fájl:4145695372.jpg|620px]]
+
'''Eredeti méretek'''
 +
* 4 - 5.5J x 13" ou 15 (145 - 165/80-13)
 +
* G4 AV 7J x 13" (16/53-13 TB15)
 +
* G4 AR 9J x 13" (20/53-13 TB15)
 +
 +
[[Fájl:T0111.jpg]]'''Alpine original * Project 5J x 13"'''
 +
[[Fájl:GNo7.jpg]]'''GOTTi No,7 5 / 5.5 / 6 / 7J x 13"'''
 +
 +
 +
[[Fájl:X13_s.jpg|163px]]'''GOTTi X13 5.5 - 10J x 13"'''
 +
[[Fájl:Bi_metal_s.jpg|163px]]'''GOTTi Bi-Métal 5, / 5.5 / 6J x 13"'''
 +
 +
'''A110 Wheels (VD VH) 4hole'''
 +
Original Size 6.5J x 13" (165/80 - 185/70-13)
 +
 +
[[Fájl:73a_s.jpg|163px]]'''GOTTi 73A 5 - 10J x 13"'''
== Kép-, és videó tár ==
== Kép-, és videó tár ==
[[Fájl:Imageslogo.jpg]][[Fájl:A110_02.jpg|600px]]
[[Fájl:Imageslogo.jpg]][[Fájl:A110_02.jpg|600px]]
-
[[Fájl:A110_01.jpg|640px]]
+
[[Fájl:A110_01.jpg|720px]]
 +
 
 +
<youtube>11x4_7sdj6Q</youtube>
 +
 
 +
[[Fájl:A110cockpit.jpg]]
 +
 
 +
<youtube>olcD_zCcqs4</youtube>
 +
 
 +
[[Fájl:A110_03.jpg|720px]]
-
[[Fájl:A110_03.jpg|640px]]
+
<youtube>eyPb_24ThUQ</youtube>
-
[[Fájl:A110_04.jpg|640px]]
+
[[Fájl:A110_04.jpg|720px]]
'''Egy feketére "képzelt" példány'''
'''Egy feketére "képzelt" példány'''
-
[[Fájl:A110_05.jpg|640px]]
+
[[Fájl:A110_05.jpg|720px]]
'''Jó, akkor egy sárgát is felrakunk (nem áll jól a formának)'''
'''Jó, akkor egy sárgát is felrakunk (nem áll jól a formának)'''
-
[[Fájl:Renault-alpine-a110-50-years-anniversary-concept-12.jpg|640px]]
+
[[Fájl:Renault-alpine-a110-50-years-anniversary-concept-12.jpg|720px]]
'''Renault Alpine A110-50 concept car az 50 éves évfordulóra'''
'''Renault Alpine A110-50 concept car az 50 éves évfordulóra'''

A lap jelenlegi, 2012. szeptember 20., 09:42-kori változata

Reanult Alpine A 110
Renault alpine rally a110 2.jpg
A 110 Ralley Team
Gyártási adatok
GyártóAlpine
Gyártás helyeDieppe, Seine-Martime Franciaország
Darabszám~7500
Modellvariánsok2 ajtós kupé
Kategóriasport car
TervezőGiovanni Michelotti
A(z) A 110 Berlinetta modell műszaki adatai
Méret és tömegadatok
Hossz3,85 m
Szélesség1,47 m
Magasság1,13 m
Tömeg544 kg (üres) 730 kg ("feltöltve")
AlvázAcél-cső hossztartó, kereszt-merevítőkkel, konzolokkal
Tengelytáv2,27 m
Üzemanyagbenzin
Teljesítmény
MotorMajor/Gordini I4 /R8

1.5 L Lotus Europa I4

1.3 L and 1.6 L Renault I4 /R16
Felépítésacélváz, üvegszálas karosszéria RR motor
Váltó5 speed manual
Teljesítmény66-140 LE
Max. nyomatékN.A.
ÁtlagfogyasztásN.A.
Gyorsulás?
Max. sebesség210 km/h

Kapcsolódó modellek
(Reanault) Alpine


Tartalomjegyzék

Bevezető

Renault-osok, becsengettek!!!

Rövid típustörténet

A sportautókat gyártó Alpine francia vállalkozás volt, a versenyzés és a sport autók gyártására szakosodott, ezekhez elsősorban a Renault farmotorjait használta fel.

Jean Rédélé (1922 - 2007), az Alpine alapítója, eredetileg a Dieppe garázs tulajdonosa, aki jelentős verseny sikereket ért el, egyike azon keveseknek aki francia gyártmányú autókat használt.

A céget 1973-ban megvásárolta a Renault Művek. Az Alpine most a "Renault Technologies" Dieppe-i gyártóbázisa.

A110, az elődök és az utódok

ALPINETIPUSOK.jpg

A110 Berlinetta (alaptípus) specifikáció

ALPINE ORSZÁGÚTI SPORT és TÚRAMODELLEK
Modell első gyártási év Ismertető, versenyek, díjak /Wiki/
Alpine (Renault) Mille Miglia A106 (1955-1961) http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A106
Alpine (Renault) A108 (1958-1965) http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A108
Alpine (Renault) A110 (1961-1977) http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A110
Alpine (Renault) A310 (1971-1984) http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A310
Alpine (Renault) GTA / A610 (1986-1991) http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A610#Alpine_A610
Ezeken kívül számos egyedi tunning, után-gyártott modell, valamint továbbfejlesztés/replika is létrejött

A110tabla02.jpg

Renault Alpine A110

A110cikk.jpg

A110cikk02.jpg

A110 motorválaszték

A110tabla01.jpg

Alpinemotorok.jpg

Alpine A110 autósport

FerjanczAlpine.jpg

A Renault Alpine Rally Team

A110up.jpg

>>A110-50 concept<< contra A110 original

Renault-alpine-a110-racing.jpeg

A110, Fedőneve: Teknőc

ALPINE RACING MODELLEK
Modell gyártási év Fotók Versenyek, díjak
ALPINE M63 1963 M63stamp.jpg
ALPINE M64 1964 M64stamp.jpg
ALPINE M65 1965 M65stamp.jpg
ALPINE A 210 1966 A210stamp.jpg
ALPINE A 220 1968 A220stamp.jpg
ALPINE A 364 1972 364stamp.jpg
ALPINE A 440 1974 A440stamp.jpg
ALPINE A 441 1974 A441stamp.jpg
ALPINE A 442 1977 A442b LeM.JPG
ALPINE A 443 1978 M443stamp.jpg
Ezeken kívül számos, egyedi tunning és továbbfejlesztés is létrejött

Mindezekről bővebben, az Alpine autómárka oldalán, illetve a fentebb felsorolt típusok oldalain található információ.

Restaurátor szekció

Cutaway alpinea110.JPG

Felépítmény

Renault-alpine-a110-monte-carlo-71.gif

Alpine a110.jpeg

Watermark-gif.gif

Alpine 01.jpg

Chassis.gif

4145695372.jpg

1971 Renault Alpine A110 Restoration Project For Sale Front.jpg 1.jpg

Motor

A110 egy R5 motorjával

R16 TX motor, ez is volt a gépháztető alatt

R16TXengine02.jpg

Porlasztók

Racing kittek, hogy legyen benzin a levegőben

KARBURATOR.jpg

Abroncsok és gumik

Eredeti méretek

  • 4 - 5.5J x 13" ou 15 (145 - 165/80-13)
  • G4 AV 7J x 13" (16/53-13 TB15)
  • G4 AR 9J x 13" (20/53-13 TB15)


T0111.jpgAlpine original * Project 5J x 13" GNo7.jpgGOTTi No,7 5 / 5.5 / 6 / 7J x 13"


X13 s.jpgGOTTi X13 5.5 - 10J x 13" Bi metal s.jpgGOTTi Bi-Métal 5, / 5.5 / 6J x 13"

A110 Wheels (VD VH) 4hole Original Size 6.5J x 13" (165/80 - 185/70-13)

73a s.jpgGOTTi 73A 5 - 10J x 13"

Kép-, és videó tár

Imageslogo.jpgA110 02.jpg

A110 01.jpg

A110cockpit.jpg

A110 03.jpg

A110 04.jpg

Egy feketére "képzelt" példány

A110 05.jpg

Jó, akkor egy sárgát is felrakunk (nem áll jól a formának)

Renault-alpine-a110-50-years-anniversary-concept-12.jpg

Renault Alpine A110-50 concept car az 50 éves évfordulóra

Renault-alpine-a110-50-years-anniversary-concept-3.pngRenault-alpine-a110-50-years-anniversary-concept-5.png

A 2012-es jubileumi modell specifikációja és jellemző motor diagrammjai

Források, hivatkozások