Trabant P610
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
(Új oldal, tartalma: „{{Autó | név = Trabant P610 | kép = Fájl:Trabant-P610.jpg | képméret = | képaláírás = | gyártó = Trabant | gyártás helye = Zwickau, NDK (prototípus,…”) |
|||
21. sor: | 21. sor: | ||
| üzemanyag = | | üzemanyag = | ||
| tank = <!-- üzemanyagtartály mérete --> | | tank = <!-- üzemanyagtartály mérete --> | ||
- | | motor = | + | | motor = 1100 cm3 |
| felépítés = 4 hengeres, 4 ütemű | | felépítés = 4 hengeres, 4 ütemű | ||
| váltó = | | váltó = | ||
- | | teljesítmény = | + | | teljesítmény = 45 LE |
| nyomaték = | | nyomaték = | ||
| fogyasztás = | | fogyasztás = |
A lap 2011. március 22., 09:50-kori változata
Trabant P610 | |
[[Fájl:|250px]] | |
Gyártási adatok | |
Gyártó | Trabant |
Gyártás helye | Zwickau, NDK (prototípus, nem került gyártásba) |
A(z) modell műszaki adatai | |
Teljesítmény | |
Motor | 1100 cm3 |
Felépítés | 4 hengeres, 4 ütemű |
Teljesítmény | 45 LE |
Max. sebesség | 125 km/h |
Veterán Trabant P610 típustörténet
A ’’’Trabant P610’’’ a KGST-n belüli autógyárak közös fejlesztésű modelljeként indult 1973-ban. Az autóban, amit később P 1100/1300 típusnév alatt jelöltek, négyhengeres négyütemű motort terveztek, amelyek teljesítménye 45 lóerő 1100 cm ³ hengerűrtartalom mellett. A Trabant P610 projekt – a rendkívül magas fejlesztési költségek okán – 1979-ben állt le.