Vandálszűrő-napló

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

Ezen a lapon láthatóak a vandálszűrők által elkapott műveletek.
A(z) 191 naplóbejegyzés részletei

2016. február 4., 10:12: Gaal Szilveszter (vitalap | szerkesztései) „edit” műveletével beindította a(z) 3 azonosítójú szűrőt a(z) Colin Chapman lapon. Végrehajtott intézkedések: figyelmeztetés; A vandálszűrő leírása: Formázatlan új szócikk (részletek | megvizsgál)

Szerkesztés során elvégzett változtatások

 +
Anthony Colin Bruce Chapman (Richmond, Surrey grófság, Egyesült Királyság, 1928. május 19. – 1982. december 16.) egy angol versenyautó-konstruktőr volt.
 +
1952-ben megalapította a Lotus Engineering Ltd.-t, a Lotus sportautómárkát, amely ma is működik. 1954-ben ebből vált ki a Team Lotus, amely különböző motorsportágakban vett részt, köztük a Formula–1-ben, a Le Mans-i 24 órás versenyen az indianapolisi 500 mérföldes versenyeken is. Az 1968-as Series 3 Lotus Seven továbbfejlesztett változatát, a Caterham 7-t a Caterham Cars gyártja majd, előreláthatólag 2011-től.[1]
 +
 +
Chapman építészetet tanult a Londoni Egyetemen, végül repüléstechnikát az University Air Squadron-on.
 +
 +
Több újításával forradalmasította a versenyautók építését. Legfontosabb találmánya volt a Monocoque-karosszéria az 1960-as években, az ék alakú karosszéria a '70-es évek elején, a wing carok az 1970-es évek vége felé, a ikerkasztnis Lotus 88 és az aktív felfüggesztés. Csapata hét alkalommal lett konstruktőri világbajnok a Formula–1-ben. 1982. december 16-án, mindössze 54 évesen halt meg szívrohamban.

Műveletparaméterek

VáltozóÉrték
a szerkesztő szerkesztéseinek száma (user_editcount)
3916
a szerkesztő neve (user_name)
Gaal Szilveszter
az e-mail cím megerősítésének ideje (user_emailconfirm)
20120723210143
a szerkesztő életkora (user_age)
111523574
a szerkesztő csoportjai (beleértve az implicit csoportokat is) (user_groups)
sysop * user autoconfirmed
oldalazonosító (article_articleid)
0
lap névtere (article_namespace)
0
lap címe (névtér nélkül) (article_text)
Colin Chapman
a lap teljes címe (article_prefixedtext)
Colin Chapman
a lap védelmi szintje (szerkesztésnél) (article_restrictions_edit)
a lap védelmi szintje (átnevezésnél) (article_restrictions_move)
a lap utolsó tíz szerkesztője (article_recent_contributors)
művelet (action)
edit
szerkesztési összefoglaló (summary)
rövid életrajz
Apró változtatás? (minor_edit)
a régi wikiszöveg (old_wikitext)
az új wikiszöveg (new_wikitext)
Anthony Colin Bruce Chapman (Richmond, Surrey grófság, Egyesült Királyság, 1928. május 19. – 1982. december 16.) egy angol versenyautó-konstruktőr volt. 1952-ben megalapította a Lotus Engineering Ltd.-t, a Lotus sportautómárkát, amely ma is működik. 1954-ben ebből vált ki a Team Lotus, amely különböző motorsportágakban vett részt, köztük a Formula–1-ben, a Le Mans-i 24 órás versenyen az indianapolisi 500 mérföldes versenyeken is. Az 1968-as Series 3 Lotus Seven továbbfejlesztett változatát, a Caterham 7-t a Caterham Cars gyártja majd, előreláthatólag 2011-től.[1] Chapman építészetet tanult a Londoni Egyetemen, végül repüléstechnikát az University Air Squadron-on. Több újításával forradalmasította a versenyautók építését. Legfontosabb találmánya volt a Monocoque-karosszéria az 1960-as években, az ék alakú karosszéria a '70-es évek elején, a wing carok az 1970-es évek vége felé, a ikerkasztnis Lotus 88 és az aktív felfüggesztés. Csapata hét alkalommal lett konstruktőri világbajnok a Formula–1-ben. 1982. december 16-án, mindössze 54 évesen halt meg szívrohamban.
a szerkesztés során történt változások Unified diffje (edit_diff)
@@ -0,0 +1,7 @@ +Anthony Colin Bruce Chapman (Richmond, Surrey grófság, Egyesült Királyság, 1928. május 19. – 1982. december 16.) egy angol versenyautó-konstruktőr volt. + +1952-ben megalapította a Lotus Engineering Ltd.-t, a Lotus sportautómárkát, amely ma is működik. 1954-ben ebből vált ki a Team Lotus, amely különböző motorsportágakban vett részt, köztük a Formula–1-ben, a Le Mans-i 24 órás versenyen az indianapolisi 500 mérföldes versenyeken is. Az 1968-as Series 3 Lotus Seven továbbfejlesztett változatát, a Caterham 7-t a Caterham Cars gyártja majd, előreláthatólag 2011-től.[1] + +Chapman építészetet tanult a Londoni Egyetemen, végül repüléstechnikát az University Air Squadron-on. + +Több újításával forradalmasította a versenyautók építését. Legfontosabb találmánya volt a Monocoque-karosszéria az 1960-as években, az ék alakú karosszéria a '70-es évek elején, a wing carok az 1970-es évek vége felé, a ikerkasztnis Lotus 88 és az aktív felfüggesztés. Csapata hét alkalommal lett konstruktőri világbajnok a Formula–1-ben. 1982. december 16-án, mindössze 54 évesen halt meg szívrohamban.
új lapméret (new_size)
1162
régi lapméret (old_size)
0
a szerkesztés során történt méretváltozás (edit_delta)
1162
a szerkesztés során hozzáadott sorok száma (added_lines)
Anthony Colin Bruce Chapman (Richmond, Surrey grófság, Egyesült Királyság, 1928. május 19. – 1982. december 16.) egy angol versenyautó-konstruktőr volt. 1952-ben megalapította a Lotus Engineering Ltd.-t, a Lotus sportautómárkát, amely ma is működik. 1954-ben ebből vált ki a Team Lotus, amely különböző motorsportágakban vett részt, köztük a Formula–1-ben, a Le Mans-i 24 órás versenyen az indianapolisi 500 mérföldes versenyeken is. Az 1968-as Series 3 Lotus Seven továbbfejlesztett változatát, a Caterham 7-t a Caterham Cars gyártja majd, előreláthatólag 2011-től.[1] Chapman építészetet tanult a Londoni Egyetemen, végül repüléstechnikát az University Air Squadron-on. Több újításával forradalmasította a versenyautók építését. Legfontosabb találmánya volt a Monocoque-karosszéria az 1960-as években, az ék alakú karosszéria a '70-es évek elején, a wing carok az 1970-es évek vége felé, a ikerkasztnis Lotus 88 és az aktív felfüggesztés. Csapata hét alkalommal lett konstruktőri világbajnok a Formula–1-ben. 1982. december 16-án, mindössze 54 évesen halt meg szívrohamban.
a szerkesztés során eltávolított sorok száma (removed_lines)
az új változat HTML-lé alakított kódja (new_html)
<p>Anthony Colin Bruce Chapman (Richmond, Surrey grófság, Egyesült Királyság, 1928. május 19. – 1982. december 16.) egy angol versenyautó-konstruktőr volt. </p><p>1952-ben megalapította a Lotus Engineering Ltd.-t, a Lotus sportautómárkát, amely ma is működik. 1954-ben ebből vált ki a Team Lotus, amely különböző motorsportágakban vett részt, köztük a Formula–1-ben, a Le Mans-i 24 órás versenyen az indianapolisi 500 mérföldes versenyeken is. Az 1968-as Series 3 Lotus Seven továbbfejlesztett változatát, a Caterham 7-t a Caterham Cars gyártja majd, előreláthatólag 2011-től.[1] </p><p>Chapman építészetet tanult a Londoni Egyetemen, végül repüléstechnikát az University Air Squadron-on. </p><p>Több újításával forradalmasította a versenyautók építését. Legfontosabb találmánya volt a Monocoque-karosszéria az 1960-as években, az ék alakú karosszéria a '70-es évek elején, a wing carok az 1970-es évek vége felé, a ikerkasztnis Lotus 88 és az aktív felfüggesztés. Csapata hét alkalommal lett konstruktőri világbajnok a Formula–1-ben. 1982. december 16-án, mindössze 54 évesen halt meg szívrohamban. </p>
az új wikiszöveg, jelölőnyelv nélkül (new_text)
Anthony Colin Bruce Chapman (Richmond, Surrey grófság, Egyesült Királyság, 1928. május 19. – 1982. december 16.) egy angol versenyautó-konstruktőr volt. 1952-ben megalapította a Lotus Engineering Ltd.-t, a Lotus sportautómárkát, amely ma is működik. 1954-ben ebből vált ki a Team Lotus, amely különböző motorsportágakban vett részt, köztük a Formula–1-ben, a Le Mans-i 24 órás versenyen az indianapolisi 500 mérföldes versenyeken is. Az 1968-as Series 3 Lotus Seven továbbfejlesztett változatát, a Caterham 7-t a Caterham Cars gyártja majd, előreláthatólag 2011-től.[1] Chapman építészetet tanult a Londoni Egyetemen, végül repüléstechnikát az University Air Squadron-on. Több újításával forradalmasította a versenyautók építését. Legfontosabb találmánya volt a Monocoque-karosszéria az 1960-as években, az ék alakú karosszéria a '70-es évek elején, a wing carok az 1970-es évek vége felé, a ikerkasztnis Lotus 88 és az aktív felfüggesztés. Csapata hét alkalommal lett konstruktőri világbajnok a Formula–1-ben. 1982. december 16-án, mindössze 54 évesen halt meg szívrohamban.
old_html
old_text
a változás Unix-időbélyege (timestamp)
1454580745