Velodrom Millenáris
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(szerk) |
(→Képriport: szerkesztés, szöveg, háttér) |
||
81. sor: | 81. sor: | ||
||[[Fájl:13CsepelLight.jpg|640px]] | ||[[Fájl:13CsepelLight.jpg|640px]] | ||
|widht="100px" align="center" bgcolor="silver" style="color:black;"|'''CSEPEL 125 "Light edition"''' | |widht="100px" align="center" bgcolor="silver" style="color:black;"|'''CSEPEL 125 "Light edition"''' | ||
- | |||
- | |||
- | |||
- | |||
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
90. sor: | 86. sor: | ||
|[[Fájl:15Sepel02.jpg|640px]] | |[[Fájl:15Sepel02.jpg|640px]] | ||
|} | |} | ||
+ | {|widht="720px" | ||
+ | |[[Fájl:14Sepel.jpg|640px]] | ||
+ | |widht="100px" align="center" bgcolor="orangered" style="color:gold;"|'''"SEPEL PROTOTYPE" (csak ami feltétlenül szükséges)''' | ||
+ | |} | ||
+ | |||
[[Fájl:Veteran_banner01.jpg]] | [[Fájl:Veteran_banner01.jpg]] | ||
95. sor: | 96. sor: | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
|[[Fájl:15velodrom_14_Triumph_Gentry.jpg|640px]] | |[[Fájl:15velodrom_14_Triumph_Gentry.jpg|640px]] | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="darkgreen" style="color:sandybrown;"|'''TRIUMPH GENTRY''' |
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="navy" style="color:lightblue;"|'''VUE INTERIEURE''' |
|[[Fájl:20vue_intérieure.jpg|640px]] | |[[Fájl:20vue_intérieure.jpg|640px]] | ||
|} | |} | ||
104. sor: | 105. sor: | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
|[[Fájl:16velodrom_13Bugatti_35B_Replika.jpg|640px]] | |[[Fájl:16velodrom_13Bugatti_35B_Replika.jpg|640px]] | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="blueviolet" style="color:silver;"|'''BUGATTI 35B ''(replica)''''' |
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="silver" style="color:navy;"|'''BUGATTI 35B COCKPIT''' |
|[[Fájl:17velodrom_06Bugatti_35B_Replika.jpg|640px]] | |[[Fájl:17velodrom_06Bugatti_35B_Replika.jpg|640px]] | ||
|} | |} | ||
113. sor: | 114. sor: | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
|[[Fájl:18Orange&yellow.jpg|640px]] | |[[Fájl:18Orange&yellow.jpg|640px]] | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="yellow" style="color:black;"|'''WESTFIELD "SEIW"''' |
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="black" style="color:yellow;"|'''WESTFIELD & Factory_Five''' |
|[[Fájl:19velodrom_15Westfield_SEIW_FactoryFive.jpg|640px]] | |[[Fájl:19velodrom_15Westfield_SEIW_FactoryFive.jpg|640px]] | ||
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |[[Fájl:21velodrom_07MesserschmittKR200.jpg| | + | |[[Fájl:21velodrom_07MesserschmittKR200.jpg|630px]] |
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="salmon" style="color:linen;"| '''MESSERSCHMIDT KR200''' |
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="salmon" style="color:maroon;"|'''WARTBURG W353''' |
|[[Fájl:22DDRmade.jpg|640px]] | |[[Fájl:22DDRmade.jpg|640px]] | ||
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
|[[Fájl:24velodrom_09_volvo544.jpg|640px]] | |[[Fájl:24velodrom_09_volvo544.jpg|640px]] | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="maroon" style="color:azure;"|'''VOLVO typ 544''' |
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="lightblue" style="color:navy;"|'''NSU - modellek''' |
|[[Fájl:23NSUfrom_Neckarsulm.jpg|640px]] | |[[Fájl:23NSUfrom_Neckarsulm.jpg|640px]] | ||
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |[[Fájl:25velodrom_05_jaguarmarkII.jpg| | + | |[[Fájl:25velodrom_05_jaguarmarkII.jpg|635px]] |
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="red" style="color:silver;"|'''JAGUAR Mark-II''' |
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="aquamarine" style="color:coral;"|'''KARMANN GHIA & MORGAN''' |
|[[Fájl:26velodrom_12_VWCharman_MG.jpg|640px]] | |[[Fájl:26velodrom_12_VWCharman_MG.jpg|640px]] | ||
|} | |} | ||
148. sor: | 149. sor: | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
|[[Fájl:27DBRmade.jpg|640px]] | |[[Fájl:27DBRmade.jpg|640px]] | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="beige" style="color:crimson;"|'''MERCEDES Classic sport cabriolette''' |
|} | |} | ||
{|widht="720px" | {|widht="720px" | ||
- | |widht="100px"| | + | |widht="100px" align="center" bgcolor="silver" style="color:orangered;"|'''OPEL GT sport_coupe''' |
|[[Fájl:28OpelGT.jpg|640px]] | |[[Fájl:28OpelGT.jpg|640px]] | ||
|} | |} |
A lap 2012. szeptember 17., 09:56-kori változata
Veterán járműtalálkozó a Velodrom Millenárison 2012. szeptember 15
"Új helyszínnel és programmal gazdagodott a hazai veterános élet. A több mint 100 éves Velodrom Millenáris (1146 Budapest, Szabó József utca 3.) „mindig is volt”, de mégis jót tett mindenkinek az újra felfedezés élménye. És micsoda élmény! Kevesen voltak, akik elhitték, hogy felkérésemre részvevők, nézők, de még az újságírók is (!) korhű és stílusos ruhákban és kiegészítőkkel jönnek el a patinás bringapályára. A Velodrom Millenáris született klasszikusként vonult be az eseménynaptárba, rögtön jöttek is külföldi részvevők."
idézet: Noszvai András bevezetőjéből
2012-ben, immár a második alkalommal is megrendezték a "Velodrom Millenáris" Veterán jármű találkozót.
Mi is ellátogattunk a remekül sikerült, látványos rendezvényre. A reggeli rossz idő, a kezdésre megjavult, a mondhatni "családias" hangulat pedig, kifejezetten kedvezett, mindenki komfort-érzetének. Egy rövid képes bemutató erejéig le is kötnénk benneteket a 2012 szeptember 15-én megtartott eseményről szóló beszámolónkkal. Igen, - és hol volt? - már mondom is: A Millenáris, a múlt század elején épült, főleg kétkerekűek versenypályájaként. Kialakítása azonban nagyon sok célra alkalmassá tette, így a mai napig is használják, például ilyen találkozók eseményeinek megrendezésére, lebonyolítására. Címe: Budapest, XIV. ker. Szabó József u. 3. (a stadionok tövében) | |
Sokadalom, forgatag, körözés a döntött ívű pályán. És igazi benzingáz, no meg forró gépolaj szag. Korabeli és "replika" kerékpárok, autók-motorok, és a múlt század hangulatát idéző, disztingvált kosztümök, zakók zsakettek, térdnadrágok. Igen, ez mind volt. De tényleg...!
Képriport
BUGATTI T43 GRAND SPORT |
AUSTIN ULSTER |
| CITROEN TRACTION 11BL |
Körözés a pályán |
| ZÜNDAPP KS600 |
BMW - "R-513" |
| Sarokba szorítva |
PANNÓNIA P10H |
JAWA - "PERAK" |
CSEPEL-250 /50U |
CSEPEL 125 "Light edition" |
- SEPEL - Hajtómű |
"SEPEL PROTOTYPE" (csak ami feltétlenül szükséges) |
TRIUMPH GENTRY |
VUE INTERIEURE |
|
BUGATTI 35B (replica) |
BUGATTI 35B COCKPIT |
WESTFIELD "SEIW" |
WESTFIELD & Factory_Five |
MESSERSCHMIDT KR200 |
WARTBURG W353 |
VOLVO typ 544 |
NSU - modellek |
JAGUAR Mark-II |
KARMANN GHIA & MORGAN |
MERCEDES Classic sport cabriolette |
OPEL GT sport_coupe |