ZiSZ-101 Sport
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(még sokminden nincs meg, de összeáll) |
(hivatkozások) |
||
98. sor: | 98. sor: | ||
== Hivatkozások == | == Hivatkozások == | ||
- | http://pl.wikipedia.org/wiki/ZiS-101 | + | [http://pl.wikipedia.org/wiki/ZiS-101 |ZIS 101 PL] |
+ | |||
+ | [http://en.sovetcars.ru/zis-101a-sport/ |ZIS 101 RU] |
A lap 2012. július 25., 19:45-kori változata
Tartalomjegyzék |
Modellváltozatok adatai
Az autó ihlette Packard tervei az idő. Ez volt ellátva 3 sebességes automata sebességváltó és nyomatékváltó . ZIS-101 állt rendelkezésre, mint egy 4-ajtós szedán , volt az első modell Zisa. Motor használt vezetni az R8 , amelynek kapacitása 5,8 liter került át a hátsó tengelyen keresztül egy 3 sebességes váltóval. A legtöbb limuzin festett fekete [1] . Az előrejelzések változat karosszériatípust Convertible - ZIS-102 , termelt csak néhány tucat példányban [2] . Több példányban gyártott modell, sport változat - ZIS-101 Sport . Ez egy kétajtós roadster két ülésben. A meghajtó ugyanazt a motort használja, mint a standard változat, de azt megerősítették, így maximális teljesítménye 143 LE-emelkedés. Ennek köszönhetően az autó gyorsul 162 km / h [3] . 1940-ben bemutatja a modernizált változata a modell - ZIS-101A . Car volt jellemző az ilyen valamivel erősebb motorral (emelt tömörítési arány) [4] . Zisa was 8752 101 példányban minden formáját [1] . Az autó váltotta modell ZIS-110 .
A sport modell makettje (szép munka)
Műszaki adatok (alapmodell/sport roadster)
Motor R8 5,8 literes (5766 cc), 2 szelep hengerenként, SV
Adagoló rendszer: karburátor
Furat x löket: 85,00 mm x 127,00 mm
Kompressziós arány: 4.8:1 / 5.5:1 (101A)
Maximális teljesítmény: 91 LE (66 kW ) 2800 ford / perc / 112 LE 3200 fordulat / perc (101A) Maximális forgatónyomaték : N / A
Teljesítmény [ szerkesztés ]
Gyorsulás 0-100 km / h : b / d
Maximális sebesség : 115 km / h [1]
Átlagos üzemanyag-fogyasztás: 24,5 liter / 100 km [1] Tevékenységek [ szerkesztés ]
Fordulási sugár: 7,7 m [1]
Kerekek: 7,5 x17 [1]
Tengelytáv:
Első tengely: 1500 mm [1]
Hátul: 1550 mm [1]
Eredeti gyári műszaki rajz, ma már kevesen készítenek ilyet kézzel!
Fényképek
Az igazi "angol versenyzöld" lakkozás
Érdemes pár percig tanulmányozni a futóművet
"karosserien-frei" komplett alépítmény