De Tomaso Pantera

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

(Változatok közti eltérés)
(Adatok és fotók feltöltés alatt)
(A típus alapvető adatainak feltöltése, folyamatban)
1. sor: 1. sor:
{{Autó
{{Autó
| név = De Tomaso Pantera
| név = De Tomaso Pantera
-
| kép =  
+
| kép = Detomaso1.jpg
| képméret =
| képméret =
| képaláírás =
| képaláírás =
-
| gyártó = De Tomaso
+
| gyártó = Manufacturer De Tomaso Production
-
| gyártás helye = Olaszország
+
| gyártás helye = Modena, Olaszország
-
| év = <!-- tól-ig -->
+
| év = 1971-1991
-
| darabszám = <!-- teljes darabszám -->
+
| darabszám = 7260
| jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig -->
| jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig -->
-
| modellvariánsok = <!-- pl. Kombi, kupé, kabrió, stb... -->
+
| modellvariánsok = kupé  
-
| kategória =
+
| kategória = sportautó
-
| tervező =
+
| tervező = Tom Tjaarda under Ghia
| modell = <!-- annak a modellnek a megnevezése, amire a műszaki adatok vonatkoznak -->
| modell = <!-- annak a modellnek a megnevezése, amire a műszaki adatok vonatkoznak -->
-
| hossz =  
+
| hossz = 4250 mm
-
| szélesség =  
+
| szélesség = 1800 mm
-
| magasság =  
+
| magasság = 1099 mm
-
| tömeg =  
+
| tömeg = 1417 kg
| alváz =
| alváz =
-
| tengelytáv =  
+
| tengelytáv = 2500 mm
-
| üzemanyag =
+
| üzemanyag = benzin (ext)
| tank = <!-- üzemanyagtartály mérete -->
| tank = <!-- üzemanyagtartály mérete -->
-
| motor =  
+
| motor = Engine Ford 351 Cleveland V8 5700 ccm
-
| felépítés =
+
| felépítés =RMR layout
-
| váltó =  
+
| váltó = ZF transaxle
-
| teljesítmény =  
+
| teljesítmény = 246 kW; 335 PS
-
| nyomaték =  
+
| nyomaték = NA
-
| fogyasztás =  
+
| fogyasztás = NA
-
| gyorsulás =  
+
| gyorsulás = 5,5 sec/97 km/h (60 mph)
-
| végsebesség =  
+
| végsebesség = 256 km/h
| kapcsolódó modellek =  
| kapcsolódó modellek =  
}}
}}
34. sor: 34. sor:
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
-
[http://www.carbodydesign.com/archive/2007/07/29-de-tomaso-panthera-concept/]
+
== Bevezető ==
 +
[[Fájl:1970DeTomaso_Pantera01.jpg]]
 +
 
 +
De Tomaso Pantera
 +
 
 +
Manufacturer De Tomaso
 +
Production 1971–1991
 +
7260 produced[1]
 +
Predecessor De Tomaso Mangusta
 +
Class Sports car
 +
Body style coupé
 +
Layout RMR layout
 +
Engine Ford 351 Cleveland V8
 +
Wheelbase 99 in (2,500 mm)
 +
Length 167.5 in (4,250 mm)
 +
Width 72 in (1,800 mm)
 +
Height 43.25 in (1,099 mm)
 +
Designer Tom Tjaarda under Ghia
 +
 
 +
== Sport és design ==
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
== 2012 Review ==
 +
 
 +
 
 +
 
 +
== Hivatkozások ==
 +
 
 +
[http://www.carbodydesign.com/archive/2007/07/29-de-tomaso-panthera-concept|Pantera concept car]
 +
 
 +
http://www.poca.com/ |Owners Club of America
 +
 
 +
http://carplusautoblog.com/de-tomaso-pantera-the-top-speed-car/ |Car auto blog

A lap 2012. július 24., 23:24-kori változata

De Tomaso Pantera
Detomaso1.jpg
Gyártási adatok
GyártóManufacturer De Tomaso Production
Gyártás helyeModena, Olaszország
Gyártás éve1971-1991
Darabszám7260
Modellvariánsokkupé
Kategóriasportautó
TervezőTom Tjaarda under Ghia
A(z) modell műszaki adatai
Méret és tömegadatok
Hossz4250 mm
Szélesség1800 mm
Magasság1099 mm
Tömeg1417 kg
Tengelytáv2500 mm
Üzemanyagbenzin (ext)
Teljesítmény
MotorEngine Ford 351 Cleveland V8 5700 ccm
FelépítésRMR layout
VáltóZF transaxle
Teljesítmény246 kW; 335 PS
Max. nyomatékNA
ÁtlagfogyasztásNA
Gyorsulás5,5 sec/97 km/h (60 mph)
Max. sebesség256 km/h



Feltöltés alatt

Tartalomjegyzék

Bevezető

1970DeTomaso Pantera01.jpg

De Tomaso Pantera

Manufacturer De Tomaso Production 1971–1991 7260 produced[1] Predecessor De Tomaso Mangusta Class Sports car Body style coupé Layout RMR layout Engine Ford 351 Cleveland V8 Wheelbase 99 in (2,500 mm) Length 167.5 in (4,250 mm) Width 72 in (1,800 mm) Height 43.25 in (1,099 mm) Designer Tom Tjaarda under Ghia

Sport és design

2012 Review

Hivatkozások

concept car

http://www.poca.com/ |Owners Club of America

http://carplusautoblog.com/de-tomaso-pantera-the-top-speed-car/ |Car auto blog