HRG
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
a (→Típusok, évjárat szerint: szerkeszt) |
(→Típusok, évjárat szerint: foto) |
||
34. sor: | 34. sor: | ||
[[Fájl:VeteranBanner2012b.jpg|736px]] | [[Fájl:VeteranBanner2012b.jpg|736px]] | ||
===Típusok, évjárat szerint=== | ===Típusok, évjárat szerint=== | ||
- | 241 autó készült, a becslések szerint 225 jelenleg is működik. Az autók közül, még mindig | + | 241 autó készült, a becslések szerint 225 jelenleg is működik. Az autók közül számos példány, még mindig aktív használatban teljesít, néhány rendszeresen indul versenyeken is. Egyesek a klasszikus versenykategóriában, mások VSCC versenyeken indulnak, nem kevés sikerrel. Az autók tulajdonosai általában a HRG Egyesület tagjai is. |
- | Az autók tulajdonosai általában a HRG Egyesület tagjai is. | + | |
+ | [[Fájl:HRG_468.jpg|center|528px]] | ||
{|align="center" border="1" cellpadding="5" cellspacing="0" align="center" | {|align="center" border="1" cellpadding="5" cellspacing="0" align="center" |
A lap jelenlegi, 2013. április 19., 05:11-kori változata
Veterán márkatörténetKét autóversenyző - Major E.A. Halford és Guy Robins - és egy már tapasztalt autóipari szakember - Henry Ronald Godfrey - által alapított HRG első modellje inkább volt „versenyautó”, mint praktikus családi négykerekű. A cég ezen a vonalon haladt tovább, így kategóriájában – 1938-ban - már Le Mans győzelemmel is büszkélkedhetett. A HRG a Singer motorjait építette a karosszériába. Annak ellenére, hogy a cég folyamatosan profitot termelt, a gyártás 1966-ban leállt. Veterán HRG autók
Típusok, évjárat szerint241 autó készült, a becslések szerint 225 jelenleg is működik. Az autók közül számos példány, még mindig aktív használatban teljesít, néhány rendszeresen indul versenyeken is. Egyesek a klasszikus versenykategóriában, mások VSCC versenyeken indulnak, nem kevés sikerrel. Az autók tulajdonosai általában a HRG Egyesület tagjai is.
Kapcsolódó hivatkozások |