Peugeot 604
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
(Egy közbeeső változat nincs mutatva) | |||
6. sor: | 6. sor: | ||
| gyártó = | | gyártó = | ||
| gyártás helye = | | gyártás helye = | ||
- | | év = <!-- tól-ig --> | + | | év = 1979-1986<!-- tól-ig --> |
| darabszám = 186 000<!-- teljes darabszám --> | | darabszám = 186 000<!-- teljes darabszám --> | ||
| jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig --> | | jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig --> | ||
13. sor: | 13. sor: | ||
| tervező = | | tervező = | ||
| modell = <!-- annak a modellnek a megnevezése, amire a műszaki adatok vonatkoznak --> | | modell = <!-- annak a modellnek a megnevezése, amire a műszaki adatok vonatkoznak --> | ||
- | | hossz = | + | | hossz = 4720 mm |
- | | szélesség = | + | | szélesség = 1770 mm |
- | | magasság = | + | | magasság = 1435 |
- | | tömeg = | + | | tömeg = 1450 kg |
| alváz = | | alváz = | ||
- | | tengelytáv = | + | | tengelytáv = 2880 mm |
| üzemanyag = | | üzemanyag = | ||
| tank = <!-- üzemanyagtartály mérete --> | | tank = <!-- üzemanyagtartály mérete --> | ||
29. sor: | 29. sor: | ||
| gyorsulás = | | gyorsulás = | ||
| végsebesség = | | végsebesség = | ||
- | | kapcsolódó modellek = | + | | kapcsolódó modellek = [[Peugeot]] |
}} | }} | ||
+ | |||
+ | == Veterán Peugeout 604 típustörténet == | ||
A Peugeot 604-es modelljét 1975-ben mutatta be a Genfi Autószalonon. A jármű konzervatív tervezési elvek szerint épült, orrmotor, hátsókerékhajtás elrendezéssel. A motorválasztékot a Renault-val közösen fejlesztett V6-os könnyűfém-alapú motorblokk jelentette az első években, ehhez csatlakozott 1978-ban az első szériában kínált turbódízel-motor. A jármű gyártása 1986 elején fejeződött be. Piacilag sosem bizonyult igazán sikeresnek, a gyártás 11 éve alatt összesen nagyjából 186,000 példányt gyártottak le. | A Peugeot 604-es modelljét 1975-ben mutatta be a Genfi Autószalonon. A jármű konzervatív tervezési elvek szerint épült, orrmotor, hátsókerékhajtás elrendezéssel. A motorválasztékot a Renault-val közösen fejlesztett V6-os könnyűfém-alapú motorblokk jelentette az első években, ehhez csatlakozott 1978-ban az első szériában kínált turbódízel-motor. A jármű gyártása 1986 elején fejeződött be. Piacilag sosem bizonyult igazán sikeresnek, a gyártás 11 éve alatt összesen nagyjából 186,000 példányt gyártottak le. | ||
[[Kategória:Autótípus]] | [[Kategória:Autótípus]] |
A lap jelenlegi, 2011. február 7., 19:23-kori változata
Peugeot 604 | |
Gyártási adatok | |
Gyártás éve | 1979-1986 |
Darabszám | 186 000 |
A(z) modell műszaki adatai | |
Méret és tömegadatok | |
Hossz | 4720 mm |
Szélesség | 1770 mm |
Magasság | 1435 |
Tömeg | 1450 kg |
Tengelytáv | 2880 mm |
Teljesítmény | |
Kapcsolódó modellek | |
Peugeot |
Veterán Peugeout 604 típustörténet
A Peugeot 604-es modelljét 1975-ben mutatta be a Genfi Autószalonon. A jármű konzervatív tervezési elvek szerint épült, orrmotor, hátsókerékhajtás elrendezéssel. A motorválasztékot a Renault-val közösen fejlesztett V6-os könnyűfém-alapú motorblokk jelentette az első években, ehhez csatlakozott 1978-ban az első szériában kínált turbódízel-motor. A jármű gyártása 1986 elején fejeződött be. Piacilag sosem bizonyult igazán sikeresnek, a gyártás 11 éve alatt összesen nagyjából 186,000 példányt gyártottak le.