Lada (Zsiguli) VAZ 2103

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

(Változatok közti eltérés)
(Új oldal, tartalma: „{{Autó | név = Lada VAZ 2103 | kép = Fájl:Lada-VAZ-2103-1976.jpg | képméret = 200px | képaláírás = 1976-os Lada 2103-as a 2011-es Oldtimer Expón. | gyárt…”)
1. sor: 1. sor:
{{Autó
{{Autó
| név = Lada VAZ 2103
| név = Lada VAZ 2103
-
| kép = [[Fájl:Lada-VAZ-2103-1976.jpg]]
+
| kép = Lada-VAZ-2103-1976.jpg
| képméret = 200px
| képméret = 200px
| képaláírás = 1976-os Lada 2103-as a 2011-es Oldtimer Expón.  
| képaláírás = 1976-os Lada 2103-as a 2011-es Oldtimer Expón.  

A lap 2011. április 19., 19:14-kori változata

Lada VAZ 2103
Lada-VAZ-2103-1976.jpg
1976-os Lada 2103-as a 2011-es Oldtimer Expón.
Gyártási adatok
GyártóLada
Gyártás éve1973-1982
A(z) modell műszaki adatai
Méret és tömegadatok
Hossz4116mm
Szélesség1611mm
Magasság1446mm
Tömeg1030kg
Tengelytáv2424mm
Üzemanyagbezin
Üzemanyagtartály39 liter
Teljesítmény
Motor1452 cm3
Felépítéssoros, 4 hengeres
Váltó4 sebességes, manuális
Teljesítmény74 LE
Átlagfogyasztás9,5 liter/100km/h
Max. sebesség150 km/h

Kapcsolódó modellek
Lada



Veterán Lada VAZ 2103 típustörténet

A Lada VAZ 2103-as 1973-ban került először forgalomba. A 2103-as egyik jellegzetessége a dupla fényszóró, a rejtett értékek között pedig talán a legfontosabb a motorháztatő alatt lapuló, az elődmodellhez képest nagyobb, s így erősebb, 75 lóerős motor. A technikai vivmányok közé sorolható még a fékrásegítés, a a hátsó fékbetét és a fékdob közötti "automatikus" beállítás, valamint a "sport" műszerfal, melyen fordulatszámmérő is helyet kapott.

A magyarok körében rendkívül népszerű autóra, az "ezeröcsire" olykor 5-6 évet is várni kellett.


Kapcsolódó veterán Lada VAZ 2103 források, hivatkozások