Peugeot 604
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
STI (vitalap | szerkesztései) (Új oldal, tartalma: „A Peugeot 604-es modelljét 1975-ben mutatta be a Genfi Autószalonon. A jármű konzervatív tervezési elvek szerint épült, orrmotor, hátsókerékhajtás elrendezéss…”) |
|||
(2 közbeeső változat nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
+ | {{Autó | ||
+ | | név = Peugeot 604 | ||
+ | | kép = | ||
+ | | képméret = | ||
+ | | képaláírás = | ||
+ | | gyártó = | ||
+ | | gyártás helye = | ||
+ | | év = 1979-1986<!-- tól-ig --> | ||
+ | | darabszám = 186 000<!-- teljes darabszám --> | ||
+ | | jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig --> | ||
+ | | modellvariánsok = <!-- pl. Kombi, kupé, kabrió, stb... --> | ||
+ | | kategória = | ||
+ | | tervező = | ||
+ | | modell = <!-- annak a modellnek a megnevezése, amire a műszaki adatok vonatkoznak --> | ||
+ | | hossz = 4720 mm | ||
+ | | szélesség = 1770 mm | ||
+ | | magasság = 1435 | ||
+ | | tömeg = 1450 kg | ||
+ | | alváz = | ||
+ | | tengelytáv = 2880 mm | ||
+ | | üzemanyag = | ||
+ | | tank = <!-- üzemanyagtartály mérete --> | ||
+ | | motor = | ||
+ | | felépítés = | ||
+ | | váltó = | ||
+ | | teljesítmény = | ||
+ | | nyomaték = | ||
+ | | fogyasztás = | ||
+ | | gyorsulás = | ||
+ | | végsebesség = | ||
+ | | kapcsolódó modellek = [[Peugeot]] | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | == Veterán Peugeout 604 típustörténet == | ||
+ | |||
A Peugeot 604-es modelljét 1975-ben mutatta be a Genfi Autószalonon. A jármű konzervatív tervezési elvek szerint épült, orrmotor, hátsókerékhajtás elrendezéssel. A motorválasztékot a Renault-val közösen fejlesztett V6-os könnyűfém-alapú motorblokk jelentette az első években, ehhez csatlakozott 1978-ban az első szériában kínált turbódízel-motor. A jármű gyártása 1986 elején fejeződött be. Piacilag sosem bizonyult igazán sikeresnek, a gyártás 11 éve alatt összesen nagyjából 186,000 példányt gyártottak le. | A Peugeot 604-es modelljét 1975-ben mutatta be a Genfi Autószalonon. A jármű konzervatív tervezési elvek szerint épült, orrmotor, hátsókerékhajtás elrendezéssel. A motorválasztékot a Renault-val közösen fejlesztett V6-os könnyűfém-alapú motorblokk jelentette az első években, ehhez csatlakozott 1978-ban az első szériában kínált turbódízel-motor. A jármű gyártása 1986 elején fejeződött be. Piacilag sosem bizonyult igazán sikeresnek, a gyártás 11 éve alatt összesen nagyjából 186,000 példányt gyártottak le. | ||
+ | |||
+ | [[Kategória:Autótípus]] |
A lap jelenlegi, 2011. február 7., 19:23-kori változata
Peugeot 604 | |
Gyártási adatok | |
Gyártás éve | 1979-1986 |
Darabszám | 186 000 |
A(z) modell műszaki adatai | |
Méret és tömegadatok | |
Hossz | 4720 mm |
Szélesség | 1770 mm |
Magasság | 1435 |
Tömeg | 1450 kg |
Tengelytáv | 2880 mm |
Teljesítmény | |
Kapcsolódó modellek | |
Peugeot |
Veterán Peugeout 604 típustörténet
A Peugeot 604-es modelljét 1975-ben mutatta be a Genfi Autószalonon. A jármű konzervatív tervezési elvek szerint épült, orrmotor, hátsókerékhajtás elrendezéssel. A motorválasztékot a Renault-val közösen fejlesztett V6-os könnyűfém-alapú motorblokk jelentette az első években, ehhez csatlakozott 1978-ban az első szériában kínált turbódízel-motor. A jármű gyártása 1986 elején fejeződött be. Piacilag sosem bizonyult igazán sikeresnek, a gyártás 11 éve alatt összesen nagyjából 186,000 példányt gyártottak le.