Škoda S 110 R
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Gaal Szilveszter (vitalap | szerkesztései) 2012. augusztus 2., 06:00-kor történt szerkesztése után volt.
Škoda S 110 R | ||
| ||
Gyártási adatok | ||
Gyártó | Škoda | |
Gyártás helye | Mladá Boleslav, Csehország | |
Gyártás éve | 1970-1980 | |
Kategória | 4 üléses cupé | |
A(z) 110 R modell műszaki adatai | ||
Méret és tömegadatok | ||
Hossz | 4155 mm | |
Szélesség | 1620 mm | |
Magasság | 1340 mm | |
Tömeg | 880/1200 kg | |
Tengelytáv | 2400 mm | |
Üzemanyag | benzin | |
Üzemanyagtartály | 32 l | |
Teljesítmény | ||
Motor | 1107 cm³ | |
Felépítés | farmotor,hátsó hajtás RR | |
Váltó | kézi, 4 fokozat | |
Teljesítmény | 62 LE/4650 rpm | |
Max. nyomaték | 86.3 Nm/3500 rpm | |
Átlagfogyasztás | 8,5 liter/100 km | |
Gyorsulás | 18.5 sec. (0-100 km/h) | |
Max. sebesség | 145 km/h | |
Kapcsolódó modellek | ||
Škoda |
Tartalomjegyzék |
Veterán Škoda S 110 R típustörténet
A Škoda S 110 R típust gyakran a keleti tömb Porschéjaként emlegették, a kupé formátumú Škoda 1970-ben mutatkozott be. Motorja 62 lóerős teljesítményt biztosított, amivel a mindössze 880 kg-os autó elérte a 140 km/h-s sebességet.
A kupéból rally változat is készült, ez volt a Škoda 130RS. Az 1289 cm3-ra növelt motort alaposan felpiszkálták, így a 103 kW-os teljesítmény 220 km/h-val röpítette a könnyített karosszériát.
A 110 R alapjaira több prototípus is készült, ezek azonban soha nem kerültek a gyártósorokra.
Egy kis bemelegítés, kedvcsinálónak
Az S 110 R áttekintése képekben
Sport, tuning, design
Rengeteg, jól-rosszul sikerült változatot találhatunk, íme néhány sportos példány:
Színek, formák, elképzelések:
A kísérleti műhelyben felejtették
Veterán Škoda S 110 R hivatkozások