Bond Bug
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
Veteranpark (vitalap | szerkesztései)
(Új oldal, tartalma: „{{Autó | név = Bond Bug | kép = | képméret = | képaláírás = | gyártó = Bond | gyártás helye = | év = 1970-1974<!-- tól-ig --> | darabszám = <!-- telj…”)
Újabb szerkesztés →
(Új oldal, tartalma: „{{Autó | név = Bond Bug | kép = | képméret = | képaláírás = | gyártó = Bond | gyártás helye = | év = 1970-1974<!-- tól-ig --> | darabszám = <!-- telj…”)
Újabb szerkesztés →
A lap 2011. március 29., 19:11-kori változata
Bond Bug | |
Gyártási adatok | |
Gyártó | Bond |
Gyártás éve | 1970-1974 |
A(z) modell műszaki adatai | |
Méret és tömegadatok | |
Hossz | 2794 mm |
Szélesség | 1397 mm |
Tömeg | 395 kg |
Tengelytáv | 1956 mm |
Teljesítmény | |
Motor | 701 cm3 (1972-től 750 cm3) |
Felépítés | 4 hengeres |
Váltó | 4 sebességes |
Teljesítmény | 29 LE |
Max. sebesség | 122 km/h |
Tartalomjegyzék |
Veterán Bond Bug típustörténet
A Bond Bug 1970-ben mutatkozott be, a Bond elsősorban ifjú motorrajongóknak szánta a különös formájú, háromkerekű járművet. A Bond Bug 700, 700E és 700ES típusváltozatokban volt kapható, ezek közül a 700ES volt a csúcsmodell, mely könnyűfém felnivel, illetve az akkori Forma-1-es autókra jellemző sportkormánnyal szerelték.
Az autó viszonylag alacsony teljesítménye a könnyű súly mellett sem tette lehetővé a száguldozást, a korabeli beszámolók szerint az útfekvés sem volt éppen kifogástalan. Talán éppen ezeken kösznhetően a gyártás mindössze 1974-ig tartott, 1972-től már csak az addig legkeresettebb 700ES kivtel volt kapható, melyben már egy nagyobb, 750 cm3-as motor kapott helyet.
Kapcsolódó Bond Bug videók
Bond Bugok minden mennyiségben
Kapcsolódó veterán Bond Bug hivítkozások