Kezdőlap

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

A lap korábbi változatát látod, amilyen Veteranpark (vitalap | szerkesztései) 2010. augusztus 25., 13:50-kor történt szerkesztése után volt.


Üdvözöljük a VeteránPark közösségi oldalon!

Ellenállhatatlan vonzalmat érez a veterán járművek iránt? Netán birtokosa is egynek? Akkor jó helyen jár!

A VeteránPark célja, hogy összegyűjtse a járműipar remekműveit, illetve lehetőséget biztosítson a konkrét oldtimer típusokhoz kapcsolódó tapasztalatok megosztására.

A VeteránPark közösségi oldalon jelenleg 395 cikk olvasható.

Hiányol valamit? Megosztaná tapasztalatát?

A VeteránParkot bárki szerkesztheti, bővítheti.

Ha szeretne a VeteránPark szerkesztője lenni, kérjük, regisztrálja magát, majd olvassa el szerkesztési irányelveket, illetve a szerkesztőknek szánt gyorstalpalót, melyben 5 perc alatt bemutatjuk a VeteránPark szerkesztőfelületének használatát.

Új oldalak



Aktuális

  • 2010. augusztus 31. Elindult a VeteránPark közösségi oldal.

Az induláskor több mint 200 veterán autó- és motormárka rövid leírása került fel az oldalra. A veterán márkaleírásokhoz kapcsolódóan pedig több mint 4000 veterán korú jármű listája és gyártási éve érhető el. Ez azonban pusztán az „alváz”, szerkessze, bővítse Ön is oldalaink tartalmát, építsük együtt a VeteránParkot!

Kép találomra

Galamb József
Hiba a bélyegkép létrehozásakor: Unable to run external programs in safe mode.
Született1881. február 3., Makó
Elhunyt1955. december 4., Detroit, USA
Kapcsolódó márkaFord
Híres munkákFord T-modell
Innovációbolygóműves sebességváltó, levehető hengerfejű motor



Galamb József 1881. február 3.-án született Makón. Édesapja Galamb József földműves, édesanyja Putnoki Erzsébet háztartásbeli volt. Elemi iskoláit, és a gimnázium első négy osztályát szülővárosában végezte. Szegeden, az Állami Fa- és Fémipari Szakiskolában (ma Déri Miksa Szakközépiskola) folytatta tanulmányait. Itt legkedvesebb tanárai közé tartozott Csonka Ferencv egyészmérnök, akinek bátyja, Csonka János a magyar autó- és motorgyártás úttörője volt. Már itt felfigyeltek geometriai rajzaira, amik nagy kifejezőkézségről tanúskodtak. Ezután a Budapesti Állami Felsőipariskolána


Mostanában módosított oldalak