Pannónia T7
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
Veteranpark (vitalap | szerkesztései)
(Új oldal, tartalma: „{{Motor | név = Pannónia T7 | kép = | képméret = | képaláírás = | gyártó = Csepeli Motorkerékpárgyár | gyártás helye = Magyarország, Budapest, Csepel | …”)
Újabb szerkesztés →
(Új oldal, tartalma: „{{Motor | név = Pannónia T7 | kép = | képméret = | képaláírás = | gyártó = Csepeli Motorkerékpárgyár | gyártás helye = Magyarország, Budapest, Csepel | …”)
Újabb szerkesztés →
A lap 2010. november 6., 09:09-kori változata
Pannónia T7 | |
Gyártási adatok | |
Gyártó | Csepeli Motorkerékpárgyár |
Gyártás helye | Magyarország, Budapest, Csepel |
Gyártás éve | 1964-1967 |
Kategória | túramotor |
A(z) modell műszaki adatai | |
Méret és tömegadatok | |
Hossz | 2100 mm |
Szélesség | 680 mm |
Magasság | 980 mm |
Tömeg | 143 kg |
Tengelytáv | 1380 mm |
Üzemanyag | benzin |
Üzemanyagtartály | 18 liter (4 liter tartalék) |
Teljesítmény | |
Motor | 247 cm3 |
Felépítés | 1 hengeres, 2 ütemű (Furatxlöket 68x68 mm), keverékolajozás (1/20 arány) |
Váltó | 4 fokozatú (lábbal kapcsolható) |
Teljesítmény | 17 LE (5250 f/min) |
Átlagfogyasztás | 4,2 liter (70km/h sebesség mellett) |
Max. sebesség | 118 km/h |
Kapcsolódó modellek | |
Pannónia |
Pannónia T7 típustörténet
A Pannónia T7 modell 1964-ben jelent meg, motorja már 17 lóerős volt, így megközelítette a 120 km/órás sebességet. A Pannónia T7 egyébiránt a Pannónia T5 H típushoz áll a legközelebb, ebben a modellben is szívóhangtompítás és nagy zajcsökkentésű kipuffogódobok kaptak helyet. A benzintartály festése helyett krómbetétet alkalmaztak a gyártás során.
Pannónia T7 források, hivatkozások
- Így gondozd a Pannóniádat (Táncsics Könyvkiadó, 1970)
- [Pannónia T7 szakirodalom]