BMW R69
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
a |
|||
46. sor: | 46. sor: | ||
* [http://www.motorcyclemuseum.org/classics/bike.asp?id=101 BMW R69 Hall of Fame (angol)] | * [http://www.motorcyclemuseum.org/classics/bike.asp?id=101 BMW R69 Hall of Fame (angol)] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategória:Motortípus]] |
A lap 2010. szeptember 13., 12:59-kori változata
BMW R69 | |
Gyártási adatok | |
Gyártó | BMW |
Gyártás éve | 1955-1960 |
Darabszám | 2956 |
Jelenlegi ára | 5000 - 15000 euró |
A(z) R69 modell műszaki adatai | |
Méret és tömegadatok | |
Hossz | 2125 mm |
Szélesség | 722 mm |
Magasság | 980 mm |
Tömeg | 202 kg (teli tankkal) |
Tengelytáv | 1415 mm |
Üzemanyag | benzin |
Teljesítmény | |
Motor | 594 cm3 |
Felépítés | 2 hengeres boxer |
Váltó | 4 fokozatú, lábváltó |
Teljesítmény | 35 LE |
Átlagfogyasztás | 5.3 liter |
Max. sebesség | 175 |
Kapcsolódó modellek | |
BMW R69S |
Tartalomjegyzék |
Veterán BMW R69 típusleírás
A BMW a II. világháború előtt sportos imázsát szerette volna újra visszaszerezni, ezt a célt szolgálta az 50-es években megjelenő nagyteljesítményű motorok, kanyarbiztos motokínálat megjelenése. A sort a BMW R68 nyitotta meg, de az igazi áttörést a BMW R69, majd annak sportváltozata, a BMW R69S hozta meg.