BMW R69
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
(Új oldal, tartalma: „{{Motor | név = BMW R69 | kép = | képméret = | képaláírás = | gyártó = BMW | gyártás helye = | év = 1955-1960 <!-- tól-ig --> | darabszám = 2956 <!-- …”) |
|||
8. sor: | 8. sor: | ||
| év = 1955-1960 <!-- tól-ig --> | | év = 1955-1960 <!-- tól-ig --> | ||
| darabszám = 2956 <!-- teljes darabszám --> | | darabszám = 2956 <!-- teljes darabszám --> | ||
- | | jelenlegi ára = <!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig --> | + | | jelenlegi ára = 5000 - 15000 euró<!-- lehetőség szerint tól-ig megadva, nagyon rossz állapotútól a gyári állapotúig --> |
| kategória = <!-- például: túramotor, chopper, sportmotor, robogó --> | | kategória = <!-- például: túramotor, chopper, sportmotor, robogó --> | ||
| tervező = | | tervező = | ||
29. sor: | 29. sor: | ||
| kapcsolódó modellek = BMW R69S | | kapcsolódó modellek = BMW R69S | ||
}} | }} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Veterán BMW R69 típusleírás == | ||
+ | |||
+ | A [[BMW]] a II. világháború előtt sportos imázsát szerette volna újra visszaszerezni, ezt a célt szolgálta az 50-es években megjelenő nagyteljesítményű motorok, kanyarbiztos motokínálat megjelenése. A sort a [[BMW R68]] nyitotta meg, de az igazi áttörést a [[BMW R69]], majd annak sportváltozata, a [[BMW R69S]] hozta meg. | ||
+ | |||
+ | == Veterán BMW R69 tapasztalatok, típushibák == | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == BMW R69 dokumentumok == | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == BMW R69 referenciák, hivatkozások == | ||
+ | |||
+ | * [http://www.motorcyclemuseum.org/classics/bike.asp?id=101 BMW R69 Hall of Fame (angol)] |
A lap 2010. július 20., 07:30-kori változata
BMW R69 | |
Gyártási adatok | |
Gyártó | BMW |
Gyártás éve | 1955-1960 |
Darabszám | 2956 |
Jelenlegi ára | 5000 - 15000 euró |
A(z) R69 modell műszaki adatai | |
Méret és tömegadatok | |
Hossz | 2125 mm |
Szélesség | 722 mm |
Magasság | 980 mm |
Tömeg | 202 kg (teli tankkal) |
Tengelytáv | 1415 mm |
Üzemanyag | benzin |
Teljesítmény | |
Motor | 594 cm3 |
Felépítés | 2 hengeres boxer |
Váltó | 4 fokozatú, lábváltó |
Teljesítmény | 35 LE |
Átlagfogyasztás | 5.3 liter |
Max. sebesség | 175 |
Kapcsolódó modellek | |
BMW R69S |
Tartalomjegyzék |
Veterán BMW R69 típusleírás
A BMW a II. világháború előtt sportos imázsát szerette volna újra visszaszerezni, ezt a célt szolgálta az 50-es években megjelenő nagyteljesítményű motorok, kanyarbiztos motokínálat megjelenése. A sort a BMW R68 nyitotta meg, de az igazi áttörést a BMW R69, majd annak sportváltozata, a BMW R69S hozta meg.