BMW R69
A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből
(Változatok közti eltérés)
a |
|||
27. sor: | 27. sor: | ||
| gyorsulás = | | gyorsulás = | ||
| végsebesség = 175 | | végsebesség = 175 | ||
- | | kapcsolódó modellek = BMW | + | | kapcsolódó modellek = [[BMW]] |
}} | }} | ||
49. sor: | 49. sor: | ||
[[Kategória:Motortípus]] | [[Kategória:Motortípus]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <meta name="keywords" content="BMW R69, veterán, oldtimer"></meta> | ||
+ | <meta name="description" content="BMW R69 típusleírás, BMW R69 tapasztalatok - Oldtimer autók, motorok egyéb járművek a VeteránPark közösségi portálon. Ön is szerkesztheti, bővíthető!"></meta> |
A lap jelenlegi, 2010. október 27., 13:54-kori változata
BMW R69 | |
Gyártási adatok | |
Gyártó | BMW |
Gyártás éve | 1955-1960 |
Darabszám | 2956 |
Jelenlegi ára | 5000 - 15000 euró |
A(z) R69 modell műszaki adatai | |
Méret és tömegadatok | |
Hossz | 2125 mm |
Szélesség | 722 mm |
Magasság | 980 mm |
Tömeg | 202 kg (teli tankkal) |
Tengelytáv | 1415 mm |
Üzemanyag | benzin |
Teljesítmény | |
Motor | 594 cm3 |
Felépítés | 2 hengeres boxer |
Váltó | 4 fokozatú, lábváltó |
Teljesítmény | 35 LE |
Átlagfogyasztás | 5.3 liter |
Max. sebesség | 175 |
Kapcsolódó modellek | |
BMW |
Tartalomjegyzék |
Veterán BMW R69 típusleírás
A BMW a II. világháború előtt sportos imázsát szerette volna újra visszaszerezni, ezt a célt szolgálta az 50-es években megjelenő nagyteljesítményű motorok, kanyarbiztos motokínálat megjelenése. A sort a BMW R68 nyitotta meg, de az igazi áttörést a BMW R69, majd annak sportváltozata, a BMW R69S hozta meg.
Veterán BMW R69 tapasztalatok, típushibák
BMW R69 dokumentumok
BMW R69 referenciák, hivatkozások