Járműipari elsőségek

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

(Változatok közti eltérés)
(Új oldal, tartalma: „ == Elsőségek, topok, legek, a járműiparban == Ki találta ki a porlasztót, melyik a leggyorsabb veteránautó? Ki készítette el az első hibridhajtású járműve…”)
(Elsőségek, topok, legek, a járműiparban)
1. sor: 1. sor:
-
== Elsőségek, topok, legek, a járműiparban ==
 
-
 
-
Ki találta ki a porlasztót, melyik a leggyorsabb veteránautó? Ki készítette el az első hibridhajtású járművet? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ ezen az oldalon.
 
 +
'''Elsőségek, topok, legek, a járműiparban''' : Ki találta ki a porlasztót, melyik a leggyorsabb veteránautó? Ki készítette el az első hibridhajtású járművet? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ ezen az oldalon.
== Erőforrások ==
== Erőforrások ==

A lap 2010. július 13., 10:05-kori változata


Elsőségek, topok, legek, a járműiparban : Ki találta ki a porlasztót, melyik a leggyorsabb veteránautó? Ki készítette el az első hibridhajtású járművet? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ ezen az oldalon.

Erőforrások

Hibridhajtás

  • Az első hibridhajtású autó: Ferdinand Porsche nevéhez fűződik az első hibridhajtású, melyet benzin-, illetve elektromotor hajtott. Ez volt a Lohner-Porsche Mixte Hybrid mely 1899-ben mutatkozott be, összesen kb. 300 készült a járműből.