Škoda S 110 R

A VeteránPark - veterán autók és motorok szabad enciklopédiája wikiből

(Változatok közti eltérés)
(Veterán Škoda S 110 R hivatkozások)
(Veterán Škoda S 110 R típustörténet: video)
37. sor: 37. sor:
A kupéból rally változat is készült, ez volt a Škoda 130RS. Az 1289 cm3-ra növelt motort alaposan felpiszkálták, így a 103 kW-os teljesítmény 220 km/h-val röpítette a könnyített karosszériát.
A kupéból rally változat is készült, ez volt a Škoda 130RS. Az 1289 cm3-ra növelt motort alaposan felpiszkálták, így a 103 kW-os teljesítmény 220 km/h-val röpítette a könnyített karosszériát.
 +
<youtube>5O_e4Ii-NrE</youtube>
== Veterán Škoda S 110 R hivatkozások ==
== Veterán Škoda S 110 R hivatkozások ==

A lap 2012. augusztus 1., 20:18-kori változata

Škoda S 110 R
Hiba a bélyegkép létrehozásakor: Unable to run external programs in safe mode.
Gyártási adatok
GyártóŠkoda
Gyártás helyeMladá Boleslav, Csehország
Gyártás éve1970-1980
A(z) modell műszaki adatai
Méret és tömegadatok
Hossz4155 mm
Szélesség1620 mm
Magasság1340 mm
Teljesítmény
Motor1107 cm³
Teljesítmény62 LE
Gyorsulás9 liter/100 km
Max. sebesség140 km/h

Kapcsolódó modellek
Škoda



Veterán Škoda S 110 R típustörténet

A Škoda S 110 R típust gyakran a keleti tömb Porschéjaként emlegették, a kupé formátumú Škoda 1970-ben mutatkozott be. Motorja 62 lóerős teljesítményt biztosított, amivel a mindössze 880 kg-os autó elérte a 140 km/h-s sebességet.

A kupéból rally változat is készült, ez volt a Škoda 130RS. Az 1289 cm3-ra növelt motort alaposan felpiszkálták, így a 103 kW-os teljesítmény 220 km/h-val röpítette a könnyített karosszériát.

Veterán Škoda S 110 R hivatkozások